úterý 12. července 2011

Děti a já? No to snad ne!!

Je léto, prázdniny a já jsem se pořád neměla k tomu sehnat si nějakou slušnou brigádu, ovšem všechno se změnilo včera. Jedna kamarádka se svěřila, že je v nesnázích a potřebuje hlídání pro její jednoletou dcerku a já, jakožto dobrá duše, jsem se samozřejmě nabídla. Litovat jsem začala až se Julinka rozbrečela. Většina lidí moje chování nepochopí, protože jsem notoricky známá tím, že nesnáším všechno, co je malé a uřvané. Ale přežiju to MUSÍM! Přece za to bude další kousek oblečení do sbírky! :)



Mějte se pěkně. Příští středu dám vědět jak to všechno dopadlo. H.N.

12 komentářů:

  1. ále, taky jsem byla taková. Ale pak jsem ten malý uzlíček uviděla spinkat v bílém oblečku a prstem v puse a aaach. Pak se to ale vzbudilo a začalo to řvát :D Stejně to bylo rozkošné

    OdpovědětVymazat
  2. držím palce! Taky si s malými dětmi moc nerozumím :D

    OdpovědětVymazat
  3. I já držím palce, s malými dětmi mi to docela jde, mám je ráda :) a občas hlídám sousedům 3 letou holčičku :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za komentáře :) čím dál, tím víc se klepu, ale díky za podporu :)
    Vaše H.N.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to hodně štěstí, já na malý děti taky nikdy nebyla a nedokážu si představit, že bych se měla o nějaké starat :)

    OdpovědětVymazat
  6. neboj, to vydrzis :) a dakujem za komentar u mna na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to teda držím palce:)..já mám ráda děti, ale takový ty rozmazlený usmrkance taky nemusim a to to může bejt sebevíc roztomilý =D

    OdpovědětVymazat
  8. JO taky nesnáším když se to zorbrečí:D

    OdpovědětVymazat
  9. amazing photo, so cute !

    Klaudia B.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by to nevadilo. Klidně bych ti vypomohla :)

    OdpovědětVymazat