úterý 5. července 2011

Vietnam, baby!

Takže poznatky z posledních pár dnů.
- Vietnam má vlastní ELLE! Hlavně, že půlka obyvatelstva nemá co jíst a k tomu si dokážou oblíct úplně     všechno!
- KENZO je ve Vietnamu KEN-ZO! :D a kosmetika essence je essance.
- Pokud se nechcete nechat přejet šíleným řidičem na motorce (což je mimochodem KAŽDEJ řidič), zavřete oči a přejděte silinci stálou chůzí.
- Měla jsem šílený nápad se naučit na motorce letos řídit... zavrhla jsem to v okamžiku, co jsem nasedla na zadní sedadlo a poprvé se rozhlédla, co za šílence to silnicích řídí! :D
UŽ SE TĚŠÍM DOMŮ! ZA H.N., ZA VŠÍM, CO ZNÁM!!! ;)

Letištní fotka. Já vim,  dost hrozný! :D

S mamčou. Snad ještě horší!

Jó, tady už se nedá nic zkazit. ;)
Dál užívejte prázdnin, já doufám v moře! Už chci k moři. Přád navštěvujeme příbuzný a už v tom začínám mít zmatek :D
P.S. Stay chic, remember!
M.L.
P.P.S. Drahá H.N., jsi nejskvělejší! ;)*

1 komentář: