neděle 31. července 2011

.Maratón na Chodově.

Tak jsem si vydělala a nakoupila a přitom jsem se výdělku ani nedotkla. Nejsem kouzelník? Nejsem. Stačí cizí peněženka. :) Potřebovala jsem využít posledních dnů slev a zjistila jsem, že 4 hodiny opravdu nestačí k tomu abych prošla (důkladně) všechny mé oblíbené obchody a tak jsem se spokojila s nejzákladnějšími úlovky.
1) Šaty. Důležitá věc, když se za dva měsíce chystám do tanečních. Nakonec jsem sehnala dvoje, což mi samozřejmě vůbec nestačí, takže se budu honit dál, ale s tím co už mám doma bych si mohla vystačit až do příštího léta.
2) Overal. Já sem se prostě zamilovala. Nikdy jsem overaly neměla ráda, ale nakonec jsem zjistila, že nenávist je předpoklad pro vypuknutí vášně, která mě omámila, je to klasika, která má (vždy) něco do sebe.
3) Taková halda silonek, že každý normální člověk by je měl až do smrti. To ale neznáte mě. Bohužel mám takovou smůlu, že každé silonky mám průměrně na méně než jedno použití. Jako předsevzetí si dávám alespoň jedny použít dvakrát. :D

Užívejte si prázdnin, i když počasí není nic moc v obchodech je vždycky hezky.... :)
Vaše H.N.

2 komentáře:

  1. Taky mi silonky vydrží tak jednou, max dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
  2. Se silonkama mám přesně to samý :-D Ta poslední věta je velice výstižná :-D

    http://a-liitle-bit-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat