úterý 31. května 2011

Že by se vše obracelo k lepšímu...?

Po všech těch utrpení, co nám "Ten nahoře" způsobil, se na nás konečně usmálo štěstí!
N-E-U-V-Ě-Ř-I-T-L-N-É
Ve škola praskla trubka a tak se vyučování nekonalo. Místo toho jsme se mohly opalovat (HAHA), spát (v mém případě) a také pozorovat kluky, respektive kluka (sakra, zase v mém případě!!).  Slibuji své drahé polovičce Helence už třetím dnem, že konečně přinesu pořádný foťák. Fakticky jsem ho přinesla. Včera. Bez paměťovky. A dnes jsem ho zapomněla úplně. Jsem naprosto neschopná! No nic, doufám, že se zítra konečně zadaří!!!!! :) Doufám, že jste měli krásný den.

P.S. Stay chic!
M.L.
H.N.

M.L.




P.P.S. Já vim, já vim, pozadí "šňup...a jsi v pohodě" přitažlivý zrovna není. To samé platí o bandě pubertálních studentů prestižního gymnázia.

Žádné komentáře:

Okomentovat